PROJEKT OSVJETLJAVANJA JUMBO PLAKATA

PROJEKT OSVJETLJAVANJA JUMBO PLAKATA

Led reflektori za billboard: Billboard-i ili jumbo plakati se najčešće koriste za kampanje kojima se želi postići veća teritorijalna pokrivenost, veći broj ponavljanja i dulja prisutnost poruke. Prema zahtjevima kupaca ili crteža, pružamo one-stop uslugu od projektiranja do proizvodnje, kako bi mogli pokazati karakter proizvoda i poslovne mogućnosti u potpunosti radi postizanja najboljeg učinka oglašavanja koje kupci očekuju, kao što su personalizirani znakovi, reklamni natpisi, logo…

Osvijetljene površine zaista su u 24-satnoj funkciji i samim time zahvaćaju najveći broj prolazaka vozila. Kvalitetno osvjetljenje podiže kolore na idejno-grafičkom rješenju te ono postaje još uočljivije i efektnije.

Osvjetljenje doprinosi i još većoj vidljivosti panoa s udaljenosti čime se produžava percepcija plakata, a time i razumijevanje poruke i prepoznavanje pri ponovljenom viđenju plakata.

PROJEKT OSVJETLJAVANJA JUMBO PLAKATA

PROJEKT OSVJETLJAVANJA JUMBO PLAKATA

Klasifikacija panoa

Postoje dvije vrste billboarda, tradicionalni billboard i digitalni billboard. Glavna razlika između njih je način na koji osiguravaju rasvjetu koja omogućuje vozačima ili pješacima da pročitaju poruku.

Tradicionalni jumbo plakati otisnut je znakovima i/ili slikom na papiru ili vinilnoj podlozi i pričvršćen na pročelje zgrade ili površinu znaka. Papir i vinilne folije definitivno ne mogu generirati svjetlost.

Tradicionalni jumbo plakati mogu se vidjeti po svjetlosti koja sja na njihovu površinu ili se odbija od nje. Sunce i nebo sijaju na jumbo plakatu i reflektiraju svjetlost s površine tijekom dana, čineći billboard vidljivim.

Kada je noć u pitanju, bilbordu je potreban vanjski izvor svjetlosti za osvjetljenje. Kako se oglasna ploča obično postavlja na visoki stup, snažna LED reflektorska svjetla opremljena su na vrhu i/ili dnu ploče kako bi osigurala dovoljno osvjetljenja.

Napredna tehnologija omogućuje da se billboard sam osvijetli. Ova vrsta panoa naziva se digitalni billboard.

Digitalni billboard vidljiv je zbog svjetla koje emitira unutar ploče. Za razliku od tradicionalnog billboarda, digitalni billboard mora biti podešen na višu razinu osvjetljenja za jasnu vidljivost pod jakim sunčevim svjetlom tijekom dana.

No, noću, viša razina svjetla može uzrokovati odsjaj i bit će presvijetla za čitanje. Mnogi vozači žalili su se na pretjeranu svjetlinu reklamnog panoa. Prekomjerna svjetlost otežavala im je razlikovanje smjera i stanja u prometu, što ih je dovelo u opasnost.

Zahtjevi za osvjetljenje panoa kod PROJEKT OSVJETLJAVANJA JUMBO PLAKATA

Budući da digitalni jumbo plakati mogu emitirati vlastito svjetlo, htjeli bismo razgovarati o tradicionalnoj rasvjeti reklamnih panoa i kako je osvijetliti na pravi način.

Primarna točka za ispravno osvjetljenje reklamnih ploča je utjecaj na ljude i okoliš. Drugim riječima, trebali bismo spriječiti svjetlosno onečišćenje prilikom osvjetljavanja panoa.

Podrazumijeva se da su nepotrebna veća snaga i viša razina svjetlosti u potpunosti gubitak energije, te štetan za okoliš i ljude. Pažljiva simulacija dizajna rasvjete  u PROJEKT OSVJETLJAVANJA JUMBO PLAKATA ne samo da će uštedjeti energiju, već će vam pomoći i u uštedi troškova.

Osvjetljenje reklamnog panoa ima za cilj osvijetliti oglas, čineći ga vidljivim i čitljivim za vozače i pješake. Suvišno svjetlo prouzročit će propust i odsjaj. Svjetiljke šire svjetlo s jumbo plakata na tamno nebo, obližnje nastambe ili biljke, uznemiravajući ljude i životinje. Nadalje, odsjaj je opasan jer predstavlja nelagodu  i pretjerano osvjetljenje, što će dovesti do privremenog nedostatka prepoznavanja i reagiranja u prometnoj gužvi.

Kontrast rasvjete je još jedan kritičan čimbenik za ispravno osvjetljenje reklamnih ploča. Kontrast je razlika u svjetlini između objekta i pozadine. Naše oči mogu razlikovati objekte na pozadini uz dva uvjeta, boja pozadine i predmeta je različita ili pozadina i objekt imaju određeni kontrast svjetline.

Svjetliji predmet i nešto tamnija pozadina bit će izvrsni za bolji vid. Suprotno tome, ako je pozadina svjetlija od objekata, vidljivost će biti značajno smanjena. U lošim uvjetima osvjetljenja, posebno u nedostatku razlike u osvjetljenju, može uzrokovati lažne vizualne pojave, zatim izobličiti percipirani objekt i utjecati na prosudbu. Kao rezultat toga, razinu svjetla treba prilagoditi prema svjetlini okoline.

Na primjer, osvijetljenost reklamnog panoa bi trebala biti niža noću na otvorenom terenu, poput autoceste. Ali za poslovna područja, vrijednost osvjetljenja reklamnih ploča trebala bi biti nešto viša od ambijentalnog okruženja radi veće konkurentnosti.

Svako područje ima standarde ili propise koji se primjenjuju na osvjetljenje reklamnih panoa, a mi trebamo uzeti u obzir relevantne propise i standarde. Kako su propisi i standardi rasvjete reklamnih panoa različiti od područja, prikazat ćemo zajedničke preporuke iste.

Preporuke za PROJEKT OSVJETLJAVANJA JUMBO PLAKATA su sljedeće:

IES (Illumination Engineering Society) preporučuje da razine osvijetljenosti budu od 200 do 1000lm za reklamne panoe.

  • Ujednačenost (omjer maksimalne i minimalne razine svjetlosti) treba biti 4,0 ili manje za reklamne panoe.
  • Oglasne ploče ne smiju biti osvijetljene unutar 300 stopa od stanova.
  • Reklamni pano ne smije biti osvijetljen prije otvaranja i nakon zatvaranja radi poslovnog oglašavanja.
  • Izvore svjetla ne bi smjeli vidjeti izravno vozači ili pješaci.
  • Optimalno bi bilo rasvjetno tijelo s CRI većim od 80.

Uobičajene formule za PROJEKT OSVJETLJAVANJA JUMBO PLAKATA

Tradicionalni jumbo plakati općenito se postavlja na stup ili zgradu iznad tla na određenoj visini. Također su raznih veličina. Postoje neke jednostavne formule za osvjetljenje reklamnih ploča koje su povezane s njihovom veličinom ili visinom. Međutim, imajte na umu da su ove formule samo za referencu, specifičan dizajn osvjetljenja za reklamne ploče mora se izraditi prema konkretnim okolnostima u PROJEKT OSVJETLJAVANJA JUMBO PLAKATA

Ako je visina reklamnog panoa manja od 8 metara i široka, rasvjetno tijelo se može postaviti jednostrano s razmakom od 1 do 2 metra. Za ovu vrstu reklamnog panoa prikladnije će biti rasvjetno tijelo širokog kuta snopa.

Za široki reklamni pano u visini od 8 do 12 metara treba ga osvijetliti iz dvostrukog smjera, odozgo i odozdo. Ova vrsta reklamnog panoa također odgovara rasvjetnim tijelima sa širokim kutom snopa. Udaljenost rasvjetnog tijela treba biti 1,5 do 2,6 metara.

Druga vrsta reklamnog panoa je visoka i tanka, na koju se primjenjuje rasvjetno tijelo s uskim ili srednjim kutom snopa. Položaj rasvjetnog tijela ovisi o visini svjetla reklamnog panoa. Za jumbo plakat koji je vrlo visok optimalna je dvostrana ugradnja rasvjetnog tijela.

×

Pozdrav!

Kliknite na kontakt ako želite razgovarati s našom podrškom putem WhatsApp.

× Kako vam možemo pomoći?